fredag, oktober 31, 2008

Utmanad

Lise utmanade mig. hihi. Länge sen förvisso...

Regler

  • Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

  1. Nu för tiden stickar jag nästan hela tiden.
  2. Ibland känns det som att jag härmar vissa, trots att jag gjorde saken före den jag tycker att jag härmar. Och Lise känner igen sig. Och det är dumt att vi tycker att vi härmas, när vi inte egentligen gör det. Nu säger jag vi, men jag menar mig. Och Lise.
  3. I åttan gav jag bort regnbågen till Lise.
  4. Jag har känt Lise nästnäst längst av alla mina kompisar, tror jag. Det är lite ballt tycker jag. Lite i alla fall.
  5. Jag brukar få för mig att rita ansikten på alla äggen i äggkartongen. Och en gång vägde jag alla äggen för att jag skulle se vilket som var störst. Men alla var lika stora. Intressant va? Nu kommer alla att börja göra så också! Eller hur? Visste det!
  6. Jag sitter för det mesta på golvet när jag är hos andra eller hemma. Inte ute, för då blir man smutsig. Men kanske ibland på sommaren.
  7. Jag ska till Lise på lovet. Knäppt va? och vardagligt också för den delen!

Utmanar: Massa med folk

Inga kommentarer: