onsdag, januari 16, 2008

Disappear like I come in your world

Forced to live like it's a curfew.
Translation: it means I love you.


Jag såg Säbbu idaaag när jag åkte tåg. Men jag kunde inte säga hej för han stod på andra sidan tåget. För jag satt där inne. x) Han hade rosa hår. gosigt. x)

Ajuste, förut sa jag till Niclas: "undrar hur det skulle vara om tåget skulle vara ut och in. alltså att man satt på utsidan, och utsidan av tåget skulle vara där inne."
Det är en ganska normal tanke, för att vara mig. Men, ja... det slog mig precis, att... det skulle vara rätt koolt så jag ville ksriva det här. Haha.

Jag håller på att tömma mitt rum på alla mina grejer. Precis allt. Det är ganska jobbigt.
De ska nämligen lägga om golvet här inne. Så det kommer bli grått och fint. Hehe. Men fett drygt måste jag säga. :p Lat som jag är så orkar jag inte lyfta ett finger för att hjälpa till. Hittills har jag lagt ner lite saker i min byrå och burit ut sängen i vardagsrummet. Bara resten kvar då. Dvs, byrån, garderoben, tvn och en till säng. och lite smågrejer på golvet. Nej, vad mysigt. :D

Apropå det, så vill jag lära känna en person i min skola som jag lärt mig heter Maddock. Eller han heter Simon, men jag kallar honom för Maddock. och av någon anledning känner jag igen namnet, jag vet itne varför. Det är ett enda stort mysterium!! :p
Han verkar väldigt mysig och väldigt trevlig av någon anledning. Jag känner inte ens honom, hur kan jag vara så säker? x)
Det återstår att se.
Dock har jag begränsat med tid att... lära känna honom, för han går i trean, vilket betyder att han slutar på skolan om ett halvår. ojoj!!

Idag såg jag en jättegosig film där John Turturro var med. Han är bra.

Inga kommentarer: