torsdag, december 13, 2007

TORSDAG (det är den dagen idag bara så att du vet, och förstår)

Jag har blivit sjuuuk.

Nu sitter jag på lektion i Grafisk Kommunikation (det låter coolare när man säger så) och tycker att allt är absolut ovärt. Funderar på att skippa skolan imorgon. Jag har så jäkla ont i huvudet och allting och jag som till och med ska till pappa imorgon. Kommer typ sova bort hela helgen, vilket också känns ovärt, då jag har betalat 157 kr för en biljett dit. 157 kr för att sova, liksom. men jag ska ju träffa mina kusiner också. Det känns som att jag vill träffa Moa också, fast vi har inte träffats på skitlänge och hon är typ alltid upptagen när jag ringer henne. Nu är jag som en skiva med hack i, men det är verkligen OVÄRT!

Vi ska göra CD-omslag nu på grafen. Det är ganska svårt, fast roligt samtidigt. För då ska man kombinera alla sina kunskaper till ett enda slutverk...
Nu frågade jag precis Oliver ifall han tyckte jag skulle göra CD-omslaget till hans band. Fast, det innebär att jag måste typ fotografera dem en massa och grejer. Det kommer ju i och för sig inte ske förräns efter ett långt tag (i sommar någon gång, typ april/maj). De har inte ens ett bandnamn och bara två låtar. Fast de hinner nog fixa namn och låtar till sommaren. :) Om det inte passar sig, om de avböjer mitt erbjudande (höhö, vad rolig jag låter) sååå ska jag göra ett omslag till en påhittad Bright Eyes skiva som jag ska uppfinna. Så det kommer lösa sig ändå. :D

Nu är jag så jäkla trött.
Jag vill hem hem hem hem hem.
Idag är det torsdag, fast det är måndagsschema, så det känns som måndag. Men det känns som fredag, för det känns som att jag inte ska komma tillbaka hit. Vilket jag antagligen inte kommer, eftersom att jag är sjuk. Men det känns fortfarande som fredag, vilket innebär att det är Criminal Minds, vilket det inte ens är, eftersom att det har slutat gå. =( Och sen är det torsdag också. TORSDAG! Fast på torsdagar är det CSI så det är lungan. Shit det är lite tragiskt att jag minns veckodagarna efter vilka program som går på tv den dagen!!

På måndag ska vi göra ett kollage med bilder av alla i klassen när dem är juligaaa som vi ska sätta på medias hemsidas startsida!!! Fett coolt. Då kommer ju jaag också vara meed.

Igåååår (och idag också faktiskt, men mest igår) såg jag Han Med Orange Mössa!!! Han är najsig. Hihi. Han går typ inte ens teknik som jag trodde. Han går mediaaa. Som mig. För jag såg honom i fotosalen. Han höll på med kameror och blixtar och grejer! Fett coolaste snubben. Fast det betyder inget! Det betyder att jag tycker att han är intressant och rolig att se på. haha bara så att du vet. hint hint. :D

Jag saaaknar en person. Honom har jag bara träffat en gång och han är värsta charmbollen. :'p

Inga kommentarer: