lördag, december 15, 2007

Puss

I miss you. :)


Jag är närmast euforisk. Det spritter i mig. Det känns som att jag inte kan sitta still. JAG DÖÖÖR. Jag kommer bli galen. :D Lalalallalalalalllaalala. åååh.

Nu ser jag framför mig, som i tecknade serier, typ röda hjärtan med vingar som flyger kring mitt huvud. Så har man en lite drömmande blick. vidöppen mun.


Tänk om man aldrig skulle kunna stänga munnen. Då skulle man kanske dregla ovanligt mycket. Då kanske man skulle få ha ett skynke för munnen när man går ut. Så att inget slinker in. Eller ut för den delen. Då skulle det bli mode för vem som hade finast mun-skynke. Blommor skulle vara omodernt. Jag skulle haft ett rosa med massa stjärnor och moln på, och så skulle det hänga fransar typ ner på hakan med massa pärlor i som hade form av giraffer och enhörningar. Lise skulle haft ett skynke som var lilla med paljetter. Fast när hon hörde om mitt ville hon också ha ett sånt. Så det börjar redan bli lite konkurrens mellan olika sorter. Fett coolt. :D Fast jag vill också ha ett lila med paljetter. så vi kanske kan ha ett av varje bägge två. Vi är ju trots allt samma. :D


Jag har snuvat så mycket att jag har ont i näsan. Hahaha.

Jag tittade klart på V for Vendetta idag på tåget. Den var jättebra juu. Så dramatisk, men dramatisk på rätt ställen så att det blev sådär snyggt. Shit. :D

Bas är coolt. :p



(Jag blundar hårt var och varannan minut för att få dig ur huvudet. men så kommer du tillbaka och jag får kramp i käkarna av att jag ler så brett. Jag blundar igen. Det fungerar inte särskilt väl.)

Inga kommentarer: