tisdag, december 25, 2007

idag är det julafton hehe.
då får man presenter
och äter god mat.
surpris!

fast nu är det typ dagen efter julafton för klockan är jättesent på natten. fem på natten.

jag har varit hemma. och... joan var här.
jag blir nervös av henne.
för hon tittar på mig hela tiden. som hon förväntar sig att jag ska göra något.
och jag kände henne när jag var liten.
så hon förväntar sig typ att jag ska vara likadan som närjag var liten. och det är jag inte. så... hon bara glor på mig. blubb.

jag fick julklappar. ^^

  • ett halsband av mina kusiner. egentligen var det örhängen men jag bytte dem till det här fina halsbandet, eftersom att jag inte har några hål i öronen. hihi. jag får säga det till dem sen. :)
  • tre par strumpor. ett bar fina sockar. ett par med ballonger på. och ett par med körsbär på.
  • tre filmer. 1. Shallow Hal 2. Stratosphere girl 3. Bob Dylan musik-dvd
  • chooklaad. en påse med olika sorters dumle och en paradisask.
  • niohundra kronor... (som jag ska köpa en kamera för på onsdag <3)
  • en parfym
  • en mössa med hello kitty på
nu kommer jag inte på något meeeer. men det var ändå fina grejer. och jag har fått typ tusen grejer innan jul också som man aldrig brukar räkna med men som egetnligen räknas. :p

Inga kommentarer: