fredag, december 21, 2007

I wanna hold you until I die



nu är det lov
det känns väl kul och sådär va?
tänkte väl det

jag älskar den här kameran.
den är... mrawrrhhh *dies*
(jag har lånat gammal kamera från skolan. den är tydligen sämre. men jag älskar den.)



jag har fått allergisk reaktion i ögonen. fett cp.

you ask me if I love you, and I choke on my reply.


julshow idag. den var bra.
ska på stan idag med oliver. det är väl bra.
jag är hungrig. mindre bra.
jag har sovit fyra timmar i natt. mindre bra, det med.

but I fell for the promise of a life with a purpose,
but I know that that's impossible now.


and I scream for the sunlight or a car to take me anywhere,
just get me past this dead and eternal snow,
cause I swear that I'm dying, slowly but its happening,
and if the perfect spring is waiting somewhere,
just take me there,
just take me there,
just take me there,
and say and lie to me and say,
and lie to me and say,
it’s gonna be alright,

it's gonna be alright,
Yeah, you worry too much kid,
it's gonna be alright.

Inga kommentarer: