söndag, december 30, 2007

BUT WE'LL STAY

summering av veckan som gått. :D
(känns som att jag behöver det själv)

Måndag:
julafton.
det var trevligt och sådär. hehe.

Tisdag:
var hos sebbe
det var också trevligt... jag vet inte riktigt. tekken är najs. var dock där lite länge. haha. det hade jag inte planerat. xD men jag ville inte riktigt gå. av någon anledning, som jag inte kommer på just nu. x)

Onsdag:
var hos mina kusiner på julmiddag. fick julklappar och jättegod mat. det var trevligt, OCKSÅ! :)

Torsdag:
var på stan med amne. köpte massa fina nya kläder. två tjocktröjor och två klänningar.
när jag kom hem var mina kusiner hemma hos mig. då lekte vi lite. det var nice.

Fredag:
var på lan hos virrepirre.
var inte där så länge då, men det var ändå roligt... :)
fast det slutade med smärre otrevligheter. ja....

Lördag:
var hos mina kusiner igen. vi skulle hyra film, men istället köpte vi en film och massa godis och glass. så vi typ tjockade en massa, jag och siri (min kusin. hon är arton). det var riktigt trevligt. även fast jag råkade somna under hela filmen. vi åt god mat och allt var najs.

Söndag:
det har inte varit än. men jag tror inte jag ska göra något då. för... jag orkar inte. jag vill VILA. hahah. har inte fått göra på jättelänge. och jag ska nog färga håret då också. det är trevligt. blont. eller iaf ljusare. för jag har ju ganska mörkt, så enbart en blondering kommer nog inte blondera håret helt. :D men ljust är kanske bra?


Nu tog batteriet på kameran slut. Det har räckt från det att jag fick det på skolavslutningen, tills nu. det är ändå rätt länge. Men lite irriterande faktiskt! :p för nu måste jag lägga in nytt. och tänk om jag gör fel. och jag vill inte slösa. så jag gör det sen. :p

På måndag, dvs nyår, så ska jag också göra lite saker. Woho.
På tisdag ska jag söka jobb med amne i stan!
på onsdag har jag ingenting planerat.
på torsdag ska jag på olivers konsert-grej
fredag, inget. lördag, inget. söndag, inget.
AJUSTE FAN jag måste skriva min novell. jävla bajs. haha. jag får göra det på typ onsdag. bajsbajsbajsbajs. grrrrr. Aja. Såååå... jadu.... Det var mitt lov det. xD summerat i ett enda blogginlägg. Det var riktigt skillat av mig måste jag säga.


jag med blont hår.
obs. peruk!
vet inte om jag passar dock.

WHEN YOU'RE AWAY, WHEN I AM MISSING YOU TO DEATH.
(translation: it means I fell in love with you)

Inga kommentarer: