lördag, november 24, 2007

I'll write you a post card

Idag var jag hemma hos emma. Det var väldigt trevligt. Nu verkar det som att vi invigit Linus till vårt kära lilla "gäng". De andra pojkarna verkade trivas rätt väl i Linus sällskap. Inte alls fientliga mot "utomstående" sådär som de brukar vara. Haha.Vi spelade tvspel och tittade på svensson svensson. Sedan när vi skulle gå hem, vilket var vid ungefär 12 (då är alla fullisar ute... och super) så följde vi alla Linus till stationen. Först stod vi bara där och myste, men sedan gick Daniel och Gustaf, så då var det bara jag, Linus och Victor kvar. Då stod vi där vid spärrarna och pratade sofistikerat som gamla gubbar gör. De pratar som att de följer massa raka linjer, som hackar efter varandra. Det är ju rätt snyggt, om man gillar det åt det hållet. Sedan åkte Linus och jag tog min buss och Victor gick mot sitt håll. :p

Nu pratar jag med Olle. :) Han är typ Boll.
Fast jag blir förvirrad. Av honom.

Imorgon ska jag till Emma igen. Vi ska ha Lussebullsrep, så jag ska baka lussebullar imorgon.
Jag ska köpa hörlurar också. Fina. Dom är vita. :) Men sen får jag inte köpa något mer för jag börjar få slut på pengar. ;_;

OJ nu kom jag på att jag saknar den där vissa domokon-personen som jag inte vågar säga namnet på. Fy sjutton. Världens mysigaste liksom. :(

och jag tycker att gustav borde ringa mig oftare. .__.

Inga kommentarer: