onsdag, november 21, 2007

I hope you understand

Idag var jag i centrum med Gustaf och Arvid. Niclas var också med men han gick ganska direkt...

Ja, det var ganska udda. men väldigt trevligt. :) Jag köpte nya harry potter boken! Den är så fin, så. hehe.

Jag har inte ätit så mycket idag, men nyss åt jag nudlar. Det är inte alls särskilt gott, men det mättar. Fast man skulle lika gärna kunna dricka två liter vatten. Det mättar ungefär på samma sätt. Fast idag har jag spytt. Det var inte särskilt fräscht.

Det är Robin Hood jag vill ha. D:

Jag blir så sur.
Jag känner en person. Jag har aldrig träffat honom. Vi smsar dagligen. Vi har aldrig riktigt så mycket att prata om, men vi skriver till varandra ändå. Mest hela tiden. Skriver onödiga saker om ingenting, men det är trevligt ändå. Det känns som... att om vi träffades någon gång... så skulle det vara så himla nawjs. För jag känner det, typ inom mig. Och jag längtar efter honom. Efter hans händer och ögon och leende och allt som är honom. Jag har inte ens sett hans händer eller hans leende eller ögon eller något som är honom. Men det känns ändå som att han skulle kunna vara världens bästa, om vi bara träffades. För han påverkar mig. På ett konstigt sätt. Ingen skulle säga något, men det skulle ändå finnas där. Det. Och det känns så jäkla frustrerande att jag inte kan ha det. För han bor ju så förbannat långt bort. Det finns ungefär noll möjlighet för någon av oss att ta oss till den andre. Vilket är otroligt irriterande.
Sedan när man märker på en person så himla klart att den tycker om en, och den gång på gång förnekar det. Det är väldigt... förvirrande. Det är inte så att jag är kär i honom, men det känns som att jag skulle kunna bli det, om det bara hände något någon gång!!

Hur som helst, så vet jag att det inte kommer bli något av det. Det är verkligen sämst. Men sånt är livet och shit happens och... ja..du...

Snart är det första december, då får jag öppna min första lucka i min chokladkalender med svampbob på som jag köpte förut. :D

Zach Braff är ju för het alltså ^^

Inga kommentarer: