tisdag, november 20, 2007

and when i kiss i'd like to smother

Idag pokade jag HanSomAlltidHarT-shirt i ryggen. Med flit. Ja, fast han märkte inget.
Alla kallar honom för det. HanSomAlltidHarT-shirt. Det beror nämligen på det uppenbara; han har alltid t-shirt. Det är ganska roligt. Egentligen. Han har inte ens jacka. Det är liksom SNÖ utomhus. :p

Imorgon kommer Harry Potter på svenska. :D
Jag har i och för sig redan läst den för länge sen, men... det är skoj. :D
Jag ska inhandla den snarast möjligt. Troligen imorgon. :)

Det här inlägget blev väldigt smiley-fullt. Jag tycker om smileysar. Fast det är irriterande att jag inte kan sluta använda dem. Eller nu ångrade jag mig; jag tycker inte om smileysar!

Jag tycker om när man får sluta lite tidigare. Då hinner man med bussen som går 58. Då hinner man även med tåget som går 5 över. oooch, då hinner man även med bussen som går 22. Då blir det värsta flyt. Då är man hemma på en halvtimme. Istället för att om man tar bussen som går 11 över, så tar det en timme. INTE NAJS.

Jag har börjat se ett mönster bland de personer som jag tycker är heta. Om man skulle ställa dem allesammans på rad, så skulle nog några påstå att de såg likadana ut. Det gör de kanske också. Det kanske är därför dom är så heta. Höhö. Ja, men hur som helst så är de fett heta. Hihi. :D Ja och jag syftar på personer som jag randomly ser i skolan varje dag, mer eller mindre. :p De e najs. <3

Det här var nog mitt första randomness inlägg i denna bloggen. Det välkomnar vi med knutna nävar. Ne, jag skämta. Menade med öppna armar. (y)

Jag saknar någon människa. Typ att krama och höra ihop med.
Kit tycker att: jaha du vill ha sex.
Fast liksom... nää... faktiskt inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hansomalltidhartshirt; vilket kul namn x'D

Är jag med bland de där heta folket eller? ;;) hehe. guess not ;)

ghost sa...

haha ja :D fast jag vet inte om han vet om att han heter så :p

hihi men du går ju inte i min skola ju :DDD