söndag, november 18, 2007

Alright, I can do what you want me to.

Jag har bestämt mig för att bli mer aktiv på denna bloggen. Den är sötare än min andra. Puss på mig själv.


Idag har jag tänkt på...
Du försöker nedvärdera mig eftersom du känner dig lika vilsen och har lika dålig självkänsla som jag har. Ta tag i det istället för att blunda åt det. (I know I have) Jag tänker inte ta någon mer skit från dig mera. Du har sabbat för mycket av vad som är jag redan. Dåligt självförtroende har jag redan. Du säger hela tiden att jag måste ha bättre självförtroende. Ändå är du dum mot mig.
Det här citatet passar in på dig för det du gör mot mig: "You need to be confident. You're such a loser"
Nu pallar jag inte mer. :)

Jag mår illa idag. Jag har läst Harry Potter halva dagen, resterande halvan har jag lyssnat på Stars. De är jättebra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du inte menar mig. för jag har väl inte varit dum? right? Jag hoppas inte det är mig du menar iaf (A)

ghost sa...

hahaha. Det är inte du, danni. :''')