lördag, juli 14, 2007

Satan vad ont det gör

när du sårar mig så som du (alltid) gör.

Igår såg jag Harry Potter. Den var amazingggg. :D
Som den nörd jag är hade jag sett fram emot den dagen sedan förra året!
Därför var jag rätt spänd och nervös, ett par timmar innan, sådär.
När jag väl satt där i biosalongen och visste att det bara var ett par minuter till att det skulle börja, så släppte allt. Plötsligt blev det väääldigt varmt, kan jag väl säga. Mwaha. x'p
Vi var dom första som kom in. :D
Filmen var inteee riiiiktigt vad jag väntat mig. Inte alls, egentligen.
Fast om man är duktig så kan man helt bortse från boken.
Boken för sig och filmen för sig är bra, liksom.
I samma stund som du börjar jämföra dem så blir filmen väääldigt... vad ska man säga? jadu..


Idag har jag ätit smoothie-glass. Höhö. Det var gott. x'p

Inga kommentarer: