måndag, februari 08, 2010

man kan aldrig aldrig aldrig i sina drömmar tro att man någonsin önskat sig en så plågsam misär som man genomlider när man är sådär sjuk som man är ibland. men ändå ibland så önskar man ju att man är sjuk, duvet sådär "åh jag önskar att jag var sjuk, så att jag kunde hänga hemma hela dagarna och se på film och läsa böcker. typ en vecka bara, för att ta igen mig." men när man väl är där sjuk så ångrar man sig så djupt. trots denna långa utredelse önskar nu JAG att jag var SÅ sjuk att jag kunde ligga hemma och bara se på film och läsa böcker hela dagarna. Åh, vad jag önskar det. Men såklart inte på riktigt. Man mår ju så dåligt, förstås. Fast det är ju förstås lov snart. Kram.

1 kommentar:

Anna-Jenny. sa...

åh. du lyssnar också på casiotone for the painfully alone! underbar musik! :)