fredag, januari 01, 2010

2009

Sammanfattning av 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, det gjorde jag minsann. Bland annat att festivala mig. På festival gjorde jag många saker som jag inte gjort förut också.

2.Höll du några av dina nyårslöften?
Nej det gjorde jag inte...

3.Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
näää... eller kusin blev.

4.Dog någon som stod dig nära?
mmmm

5.Vilka länder besökte du?
Venezuela och Sverige...

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja, en del. Jag skulle gärna vilja ha mer av mig.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Typ mina festivaldatum... juni, juli och augusti. (ohh, jag hade en festival i månaden. ballt.) annars är det väl inte sådär jättemycket.

8. Vad var din största framgång 2009?
handla med VISA på nätet... mmmm det är det göttaste som finns. haha.

9. Största misstaget?
att lita på cpn. att sörja cpn.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, men jag blev ju fett sepesjuk efter PIP så det fanns inte. hah. sen har jag varit sådär dum-sjuk hela hösten.

11. Bästa köpet?
Jag vet inte om jag har köpt något särskilt. Men antagligen var det bra köp med mina tågbiljetter. Och jag har köpt många filmer. Många serieboxar. Det är bra köp.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Tågbiljetter, filmer, studentmössa (DDDD::::::: CP), böcker, annat äckligt och ondöigt och särigt. och just det... typ garn, pysselsaker och så vidare.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, typ när jag var på PIP och Eksjö och... annat. kanske. eller egentligen inte. men de sakerna verkar rimliga.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
sommarsångerna. och typ hello saferide. för att jag såg henne live. fett bra. och typ pixies. och nick cave. och annat. lise och thuys playlist var bra ett tag. den kan jag minnas.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
socialat mig.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
grinat. men det är faktiskt ofrånkomligt. och kanske supit. huhu.

18. Hur tillbringade du julen?
hemma med min familj

19.Blev du kär i år?
nej och ja. fast mest nej. och lite ja. (jag vill ju helst bara säga nej.)

20. Hur många one night stands?
en del. nej men en i alla fall.... eller nej två... eller... ja. två.

21. Favoritprogram på TV?
big bang theory, how i met your mother, criminal minds, dexter, skins :) stora utropstecken efter var och en utav alla de där serierna.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja...(!)

23. Bästa boken du läste i år?
hmm. svårt att minnas vad man läst i början av året. tex i februari, vad läste jag då?

24. Största musikaliska upptäckten?
ingen fucking särskild...................

27. Årets bästa film?
harry potter och halvblodsprinsen!!
year one, även om den inte var särskilt bra. zombieland, för att den var bra.
inglourious basterds, för att även om den är grotesk så gillade jag den. och jag gillade slutet ("I think this is my masterpiece")
9, för att den är gullig och fint ritad. dock lite.... dålig. men jag vet inte. den hade ett bra slut.
2012 var bara dålig.
sen har jag inte sett några fler som kommit ut det här året, även om man skulle velat sett dem. Men bio är så dyrt så man får vänta ett tag...

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
hade fest....

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja, det finns det. massor.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
först var den lagom färgglad. sedan blev den mycket färgglad. sedan blev den bara helt svart.

31. Vad fick dig att må bra?
serier och festival, även om festival även fick mig att må dåligt.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
haha, typ ron weasley? och michael cera, han är ju bara för gosig. haha... och kanske lite jason schwartzman. eller väldigt mycket... och dr spencer reid

33. Vem saknade du?

typ jag vet inte.

34. De bästa nya människorna du träffade?
åh, massa festivalmänniskor, som Jade och Tommy och Sanja och såna där peeps. just det, Marcus och Arvid och dom också. :) och L och Fanny bara för att dom tog hand om mig när jag mådde fett dåligt när jag druckit konstig dricka. hehu.

Inga kommentarer: