måndag, september 28, 2009

SKIT
jag blir så arg
så himla jättearg
så att jag exploderar
men
imorgon är det 7 dagar kvar
idag är det 8 dagar (söndag)
min vecka ser ut såhär:
(okej, här skrev jag en lång lista på hur min vecka såg ut
men sen insåg jag att den bara bestod av skola varje dag
förutom tisdag
då har jag ett möte inbokat
med per
det är också i skolan förvisso)
i fredags var jag på biblioteket
jag lånade neverwhere
läste 30 sidor
la ifrån mig boken
och känner att det känns lovande
lånade också allt är upplyst
jonathan safran foer
det känns så himla tryggt med honom.
isblå ögon känns det som
såna stora trygga varma ögon
fast jag tror inte att han ser ut så på riktigt.
jag har köpt en garderob
för att
det kändes som att det behövdes.
jag har förlorat en vän.
jag blir arg, så himla arg.
jag går upp i vikt.
varje dag.
jag är hungrig HELA tiden.
verkligen jämt.
jag sover mycket mer än jag brukar.
mitt ansikte svullnar upp.
jag har blivit så himla TJOCK!
VARFÖR är frågan jag ställer mig!!!
Arg blir jag.
och jag är arg för att pappa har slängt mina bästa jeans.
VEM gör så?!
nu har det spårat ur så nu lämnar jag det här blogginlägget
det ska inte vara såhär argt här
givetvis inte
puss och kram

Inga kommentarer: