tisdag, augusti 25, 2009

Verklighetsflykt nr1: På torsdag åker jag till Eksjö i en minibuss med fyra män jag träffat en gång. Det blir spännande. Jag missar en skoldag, men såna smällar får tas. Där nere träffar jag Jade. Eksjö ligger i småland. Jag har aldrig varit i småland tror jag.

Verklighetsflykt nr2: Den 7e (?) september åker jag till Venezuela i en månad. Det... är... obeskrivligt... bra. Tror jag. För mig. Och för allt. Som en paus i tillvaron. Mycket (Mycket!) välbehövligt. Ärligt talat. En månad? Jag skulle behöva ett år. Eller ett liv.

Verklighetsflykt nr3: Electric President.

Verklighetsflykt nr4: Diverse olika serier. Vad är bättre om man vill undkomma vardagen och tankarna och sig själv om inte serier? De är helt tankebefriade, om man får säga så? Tankar som stör i alla fall. Tankar om serien är väl välkomna antar jag.

Inga kommentarer: