söndag, augusti 16, 2009

The thing is, I do like you. I really do. It's just that, I'm not in love with you. Not at all. And I just thought it wouldn't be fair to any of us, to be together when one is simply just not feeling it. And I don't want anything to change, even though I know that everything is going to change. Everything that we know of is going to be different. If not now, but soon.

Hmm. Idag har jag vaknat tidigt och cyklat 5 minuter och gått promenad 1½ timme (utan hund). Nu har jag problem med vad jag ska ha på mig, mest.
Typ såhär.. shorts eller kjol? eller klänning? vilken tshirt? vilken färg på strumpbyxor? vilka skor? osv osv osv... drygt när det blir sådär. Ibland vill man ju faktiskt bara kunna sätta på sig vad som helst och vara nöjd. Men inte idag. Varför inte idag? Stört.

Vi var på affären och handlade och då såg jag en mus. Den var svart. Det känns lite äckligt. Typ att de går omkring där bland all mat. Tänk om de äter på viss mat eller bygger bo i maten eller att man köper nåt så är det SPÅR av mössen kvarrrrr (bajs, hår eller en HEL mus). Skitttttsamma. Jävla mus.

1 kommentar:

Thuy sa...

haha låter nice, om man fångar den, får man äta musen då?