onsdag, augusti 05, 2009

Babbel om inget och allt. Avskrivning så att säga.

Nu är jag hemma från putte. Det känns konstigt att gå från att vara med tusen folk samtidigt, till att vara med Lise och hennes familj i några dagar, till att vara helt jäkla dödsensam hemma. Det känns rätt tomt. Jag blev sjuk också, förstås. Det blev ju väldigt kallt. Jag tror jag hade avlidit ÄNNU MER om jag inte fått låna Linus jacka under torsdagen (?). Det var nästan det bästa med hela festivalen. Haha, närå...
Nu kokar jag linssoppa i mängder, för jag är sjukt hungrig. Soppa låter som en bra sak att äta också, tycker jag. I och med att jag är sjuk. Har inte ätit sen jag åkte ifrån Lise. Jag saknar Lise.
Jag saknar putte också.
När jag sa hejdå till en ledare som hette Markus, så började jag gråta väldigt mycket. Jag kunde verkligen verkligen inte hålla det inne. Det kändes nästan lite som att jag fallit kär i en vuxen, men det hade jag nog inte. Han kramade mig länge och sade saker som "men hjärtat..." och det kändes bra. Han var snäll. Sedan fick jag veta att han bor i Sollentuna! Det är ju hur nära som helst. Jag vill se honom igen. Han sa att jag borde gå på Arvika istället. Så det kanske jag gör. Kanske. Tänk om jag går på Arvika bara för att jag vill träffa honom igen. Eller för att han sa åt mig att gå på Arvika. Det vore nog också en sån där underlig sak.
Jag är så sjukt sjuk att det är stört. Tänk om det är svininfluensan.
Igår pratade jag med Oliver i telefonen i en timme mitt i natten. Det var underligt. Sen fick jag lägga på för jag höll på att somna.
Det blev ett stort "bråk" på putte. Jag hoppas att folk inte tycker illa om mig för det där. Jag förstod nog själv på ett hörn att det jag gjorde inte var så schysst, men jag gjorde det ändå, för att han inte verkade tycka själv att det var konstigt alls. Men lite konstigt var det kanske. Men jag tyckte om honom. På Riktigt. Fast det sa jag inte. För då skulle det bara bli ännu mer komplicerat. Jag vill inte förstöra för andra med flit.
NU vill jag ha linssoppa!
Det var nog bra att jag inte hann säga hejdå till alla. För jag hade nog börjat gråta lika mycket som när jag sa hejdå till Markus. Men det är vissa jag vill prata med även nu. Men det skulle nog kännas lite konstigt. Fast ja...
Jag vill spela World of Warcraft, fast jag har inget Gamecard och jag tycker det är dyrt. Kanske om jag får 300 kr EXTRA i kassan, så KANSKE jag lägger det på att spela lite World of Warcraft. Vad fan??
Nu är min linssoppa klar. Den blev inte så bra. Men helt klart ätbar.
Nu nös jag över mig själv. Det kom snor på mig. Det var inte fräscht. Apropå det, så var det en på pip som sa att nån hade nyst honom i ansiktet, och då hade han kräkts.

Nu har jag skrivit klart.
Sammanfattning: Jag saknar Putte. Jag är hungrig (fast inte längre).

6 kommentarer:

MangY sa...

Haha, skönt o nysa på sig själv xD

Du? är putte en plats eller person? ^^ Ja halkade nyss in här o hänger inte me alls x) '-'_@_.

Börja inte me WoW förresten x)

ghost sa...

haha javisst :p

Putte är en festival i karlskoga :D

och har tyvärr redan börjat, men kan inte spela på grund av inget gamecard haha. :D

MangY sa...

Aha ;D Ålrajt!

Rackarrns... men öh akta dig för o spela fö mkt då XD inte bra för hälsan ^^

Har börjat kolla Dexter förresten ;P Asbra ju ^^^ vet inte vafö ja inte tkte de förut :S

ghost sa...

Meh, Dexter är jättebra ju. Bra att du insett det nu, haha. Hur långt har du sett? ^^

Anonym sa...

^^^

Har missat en massa,, men är på 4e sesången eller någe x)

MangY sa...

^^^

Haha, ja har missat en massa,, men är på 4e sesåången eller någe tror ja

XD