lördag, juni 06, 2009

Massa olika saker samtidigt, men ibland blir det så också. Eller ja, egentligen rätt ofta.

I min väska har jag ett spel som vi gjort i skolan på en kurs som heter Multimedia A (obligatorisk), har även ett äpple, min mobil, en snickers, en bok (NU, imorgon!), ett papper om en filmanalys som jag gjorde på lunchen (den blev bra med tanke på att jag gjorde den på en timme), ett pass får också plats och även mina dosor till banken. Det är fina saker, speciellt vårat spel. Det är så finurligt det där.

Ja, i alla fall så var jag hos Oliver idag. Efter skolan så mötte jag honom och så gick vi hem till honom och ja.... lite saker, och sen gick jag till Edsviken och träffade mamma jättesnabbt (hon jobbar natt varje dag fram till måndag, det är sorgligt) och sen hem.

Jag åt en kaka och blev mätt och då kom jag på att jag inte ätit mat så jag mosade i mig det också.
Jag kom på att igår så stressåt jag jättemycket. Jag tror jag åt för tre personer! Detta åt jag (okej det här är hemskt, men jag skriver det ändå!): två portioner lax i skolan (det var sååå gott, men såklart var det bara gott första portionen, just typiskt va), några godisar, två dammsugare, tre kakor, en bakelse med hallon på (wtf), en portion kycklingwok med nudlar, en glass, några godisar (låter som du är vad du äter) och säkert nåt mer men jag minns det inte nu... och jag smäller i mig merrrrr bara. Någon borde tejpa över min mun. Men som tur är så har jag absolut ingenting kvar i skolan att göra. Jag har Grafisk kommunikation A (gör en hemsida) och filmkunskap (vi ska se på klipp ur sagan om ringen som möjligen kan ha sexuella anspelningar) på måndag SEN är det minsann sommarlov och det hurrar vi för. Det gör vi faktiskt.

Min sommar BORDE se ut såhär:
12-13 juni - Where the action is (med oliver)
14-15 juni - jobba....
17 juni, ungefär? - åka till pappa
27 juni - åka till Liseberg, MAYBE?
juli - vet inte, kanske träffa lise?
27 juli-1 mars - Putte I Parken med tuweee
1 mars bröllop
Mellan allt detta ska jag klämma in andra vänner och andra saker. Läsa böcker. Se på film. Se på serier. Ha det trevligt. Jogga varje kväll(???).

Inga kommentarer: