torsdag, juni 25, 2009

Åh, jag såg nyss att igår cyklade jag 9.2 kilometer. 9! Är inte det ganska mycket, va? Jag tror det är det. Haha. Jo, men vi säger att det är det.

Igår såg jag Coraline och I Taket Lyser Stjärnorna. Plus några avsnitt av Scrubs och 8 simple rules. Och iförrgår såg jag klart hela säsong 3 av Dexter. Och Saw också. Saw är läskigt. Speciellt den där saken med grishuvud. Den som hoppar på folk. När jag sitter här i mörkret så får jag för mig att grisansiktet ska hoppa på mig underifrån bordet. Jäkla gris! Den vill mig inte väl.

Vad är grejen med att Coraline känns som ett datorspel med väldigt bra grafik? Och vad är grejen med att Coraline är så kusligt trots att det är en barnfilm? Jag blev rädd! Det är inte okej!

I taket lyser stjärnorna var bra och sorglig. Men manuset var lite för tafatt. Ofta satt man bara och skrattade åt vad dom sa.

Jäkla gris!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh Coraline! Jag måste ju se den!!