söndag, maj 17, 2009

Jag tänkte skriva något jättespännande här som var massa kreativt skrivet men så ångrade jag mig och markerade allt och tryckte på back space. Och egentligen ville jag bara säga att igår träffade jag Oliver och han har ändrat på sig mycket. För han är nog ingenting av vad han var förut. Hehe. Men jag tycker om honom ändå. Det var så länge sen jag träffade honom. Han både röker, snusar och dricker nu för tiden. Som det kan gå, va? Och det andra jag ville berätta var att idag var jag i Kallhällbadet och grillade och solade lite. Jag åt korv med bröd. Varför är det så gott ibland? Lite senare träffade jag Björn och Robin i Rotebro. Det var trevligt minsann. Gick en massa långt och det fick jag ont i magen av men det gick över och då åt vi glass. Det får man också ont i magen av ibland (jag tror det är laktosen), men det gick också över. Javisst. Sedan sade vi hejdå till Robin och så fick jag skjuts på cykeln. Det är så trevligt att få skjuts tycker jag. För då flyger man fram sådär fint som det är utan att ens anstränga sig. Haha. Fantastiskt! ;p

Inga kommentarer: