fredag, april 17, 2009

Vad jag tänker på just NU.


Idag blev det en skollös dag. Faktiskt så har jag inte inte skippat skolan på flera veckor. Har haft helt grönt(!) nästan jämt ända sedan tredje perioden startade. Förutom den gången då jag skulle till mamma på sjukhuset och den gången då jag skolkade den sista lektionen på dagen... Faktiskt! Men idag så hade jag mycket mycket ont. Mycket! Ont! Tjejvärk, ja.

Igår och idag har jag ångestat som en tupp
sprungit runt i cirklar och
gråtit och rivit i saker om vartannat
mitt pass är borta
och jag behöver det NU
så vi skulle till banken o fixa bankdosa till mig
men det är tydligen för långt till sollentuna
och fan i helvete för allt
igår svor jag jättemycket. hela tiden. såhär: fan i helvetes jävla äckliga cpstörda punkmusik fickhelvete... osv...
toppen!
javisst, det går bra nu.
min mobil har kommit.
har inte hämtat ut den än.
för jag behöver mitt pass.

snart, kanske på fredag, ska jag börja med det mycket fina hemlispaketet till MIN hemlisvän. Det kanske blir lite fint mjölkgarn eller jag vet inte... :(
Och jag har börjat sticka på Hearts For You-sockor med garn och stickor som jag fick av hemlispersonen och det blir SÅ himla fint. :) Åh åh åh åh.

Skitpuckade helvetesskap... :)

Jag vill att det ska vara sommar nu och det känns som att sommaren är jättenära trots att det är flera månader kvar och att typ om några veckor bara så ska jag till värmland och träffa lise igen fast det är långt kvar och tänk om jag inte ens får för dom. haha. och att jag vill beställa pizza, sådär så att det kommer hem direkt till ens dörr och dom ba "tja" och man ba "tjenare" och dom ba "var haru cashet?" o man ba "aa väntarå" o så får man pizza. fast jag skulle inte beställa pizza, men det är en pizzeria så man fattar ju grejen och klart jag får de varor jag beställt och så payar jag och så äter jag. utan att behöva sätta en fot utanför lägenheten. är inte det helt fantastiskt? HAHA. ja det är det. Och att det inte är pizza!!! kan väl beställa typ kycklingsallad eller något. kebab kanske. jag tycker inte om pizza! men pizzerior har home delivery. äh skitsamma!!

I sommar längtar jag också till att få ligga i typ våran studsmatta hemma hos pappa med min nya laptop o typ chilla o se på film o lyssna på musik och ingen skulle bry sig för att man låg utomhus o typ gjorde vad man ville fast man kan också ligga på en filt på gräset om man vill men jag gillar studsmattan för den ligger ovanför marken och det finns en fin lyktstolpe bredvid och ett äppelträd att ta äpplen ur och undrar om sladden till datorn räcker så långt? eller undrar hur länge batteriet räcker så man itne behöver gå in jämt o ladda.

texten är så stor här så att det ser ut som mer text än vad det är. det är lite säpä.

med vänliga hälsningar från Lise.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skriver intressant! (Jättebra.)

Windows Movie Maker klarar allt, vettu. ;)