tisdag, april 07, 2009

men du röker, så jag skulle säga att det blir plus minus noll.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på din födelsedag!

Önskar din
Hemlis5-vän

Ps
Hoppas paketet kommer fram idag! =oD

ghost sa...

Åh, tack så hemskt mycket. Det gjorde det! :D Men det måste hämtas ut på posten, så jag har ej öppnat det än. Tack tack tack igen :D Vad spännande det ska bli!

Anonym sa...

Åh, jag vet att du fyllde år igår (jag hade till och med gjort så att min mobil berättade det för mig igår), men jag hade noll tid att säga grattis. Så jag gör det nu istället. Grattis grattis grattis, finaste Lise!

Anonym sa...

Eller, du kanske fyller år idag. Lol. Anyway, grattis! xD

ghost sa...

tackar så hjärtligt hanna. :) tihi. och idag var det faktiskt. och se så mycket tid du hade. ååå :''')

Anonym sa...

Det var så lite så! :D
Jg har varit så himla snurrig idag, så jag har gått runt och trott att det var torsdag. Mobilen plingade visst till idag, såg jag ju nu. Inte igår. Och så tog jag till och med p-piller två gånger, bara för att jag såg att torsdagspillret inte blivit taget än. Håhå jaja, så det kan gå. Nu ska jag sova!
Kram på dig, födelsedagsbarnet. (Nu kanske du får ändra texten i headern också! :o)

ghost sa...

ååh, haha. vad gulligt. :D