söndag, april 12, 2009

Lite bilder


Jag var på barnkalas försås.
Tog över fyrahundra bilder...

nemen sedär... haha javisst. det är en inbjudan.. -.-


min finfina skjorta som jag köpte på rea


nån som glömt en rosa skinnvante?


nemen sedär


MIN LILJA SOM JAG FICK NÄR JAG FYLLDE ÅR
jag fick sätta den utomhus för mamma tycker den luktar äckligt


födelsedagsbarnet. 2 år.

Barney var där

Mimmi och Musse Pigg var där.

Hundarmen


Jag hade på mig min finfina prickiga kjol. Jag spillde mat på den förstås.

4 kommentarer:

Thuy sa...

åå nice kjol :D

Emelie sa...

Haha, hela det där inlägget är ironiskt och sarkastiskt :)

Emelie sa...

Haha, hela det där inlägget är skrivet med ironi och sarkasm ;)

Anonym sa...

Oj, ett sådant proffsigt barnkalas! :o Precis ett sådant man själv skulle velat ha som liten.