onsdag, april 01, 2009

Jag tänkte göra som Hanna och ta kort på innehållet i min väska
Här kommer det:
(Läs det från höger till vänster?)
Tryck, så blir det större.


1. tuschpennor 2. Pennfodral, med diverse saker i. (Egentligen borde den få ett eget inlägg för det där pennfodralet är verkligen fullt med saker!) 3. mobiltelefon 4. plastsked 5. bläckpenna 6. Teckning som jag har ritat när jag haft tråkigt. 7. Hudkräm 8. armband 9. matkort 10. biokort 11. Busskort 12. tre stiftpennor 13. bläckpenna 14. plånbok 15. nycklar 16. pärlplatta som jag gjorde hos Lise 17.klubba 18. dextrosol 19. värktabletter 20. bindor 21. MP3 22. hudkräm 23 nåt spel, som är ett hus. 24. tandborste som jag fick hos Lise 25. grön karamell 26. orange karamell 27. två hubba bubba 28. sax 29. hårspännen som är muffins 30. hårsnoddar 31. lipsyl 32. lipsyl kids strawberry 33. lipsyl rose nånting? 34. eucerin (läppsak) 35. body shop kräm

Med detta sagt kan man konstatera att min väska är rätt så full med skit.

2 kommentarer:

Thuy sa...

hehe är det verkligen nödvändigt med allt det där?

Anonym sa...

Rättare sagt: full med fint! Men jag funderar lite över saxen.. :o