tisdag, april 07, 2009

Jag drömde om "vänner" idag, samt Thuy. En av mina vänner kräktes.

Jag och Thuy var sedan och handlade. Jag flög. Ni vet sådär som när man var liten? När ens föräldrar höll en i handen och så hoppade man upp och ner mellan dem. Det kändes som att flyga, för man var ju så liten, så att bara någon meter över marken var högt. Ja, i alla fall, i min dröm så sprang jag ikapp thuy och tog tag i hans hand och då flög jag framåt. Precis då såg jag en i min skola, vid namn Camilla. Så flygande Lise vinkade glatt till henne. Jag och thuy fortsatte in i butiken. Hände massa mer. Det var väl en fin dröm? Fast jag förklarade inte min flygning så bra, men om man är duktig i huvudet kan man föreställa sig. Eller hur?

1 kommentar:

Thuy sa...

haha Du är verkligen besatt av att handla