lördag, mars 21, 2009

Nej, jag vill inte gå på återträff och återträffa dig
Skriv det här i tidningen
Får jag vara här fast jag inte är död?
Jag gjorde en pytteliten spotify playlist med gladlåtar.
Härliga och fina svenska låtar som är lite somriga sådär.
För svenska låtar blir nästan alltid automatiskt somriga.

Hisnande tankar, jag vet att ni tänkt dem. Jag tänker dem nu och jag vet att ni vet, vet mycket mer än jag. Har sett mer än jag men jag vet att den som dör får se.

Händelser:
Idag gick jag ut för att posta brev. Tre stora kuvert, varsitt med fyra frimärken på. Alla tre innehållande något mjukt. Många saker hände dock samtidigt. Sommaren lurade lite bakom fasaden. Trots all snö på marken, så luktade det sommar. Det luktade sommar, fast att det var ganska kallt. Så kom bussen och jag tänkte att centrum kanske vore något. För inte ville jag gå in igen. Så jag klev på bussen, tillsammans med de tre breven och for till centrum. Det var förstås stängt. Centrum stänger klockan fem på helgen. Men jag gick igenom centrum, till brevlådorna och kastade ner breven. Hoppas de har de trevligt i postvärlden.
(o)Viktig information:
Till frukost/lunch åt jag en pannkaka. Till middag åt jag en smörgås. Jag låg och drog mig i sängen från klockan nio till klockan ett.
Jag drömde om att en person som går media i trean med lockigt hår kom fram och pussade mig på kinden. Jag bjöd honom till mitt bröllop. Sade: "ta med dig [namn] och [namn] också!" men det gjorde han inte. för han ville träffa mig själv. på bröllopet. hehe.

Just det! Jag målade innan, hej hopp. Nu kanske jag ska sova. Låter som en bra idé, eftersom att jag inte känner för att vara vaken längre.
Imorgon ska jag till en kompis.
Pusselipuss!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Idag hade ganska mycket av snön gjort vattenpölar överallt.

ghost sa...

Ja, det var faktiskt smått fantastiskt. Nästan ingen snö kvar alls!

Thuy sa...

Du vet att man kan länka sin playlist va :D

ghost sa...

ja, jag gjorde ju det. det är en länk där...

Thuy sa...

haha fantastiskt :D

ghost sa...

ja, vadå? såg du den inte eller? den har ju skitstor text och allt.

Anonym sa...

Men idag snöade det igen.. Åh så frustrerande!
Tack för alla söta kommentarer <3