torsdag, mars 26, 2009

Jag var på bio igår och såg Kenny Starfighter filmen. Fast den hette Kenny Begins, varför hette den så? Makes no sense... Börjar Kenny eller vadå? :S
Den var lite rolig. Fast oerhört grotesk. Nästan så att jag var tvungen att blunda vid vissa tillfällen. Ja! Det är sant. Det borde snarare varit 15-års gräns på den, istället för 11-års gräns.

Jag är ledig idag.
Så jag vaknade ungefär vid kl 10 och skrev dagbok.
Ikväll kommer mamma hem och då har hon förhoppningsvis med sig lite snask till mig, som hon köpt på finlandsbåt. Mmm, härligt. fnask


Johan Rheborgs blogg var rätt bra. Han är bra på att ta kort. Asbra till och med. Han skrev rätt intressanta grejer också. Och musiken som han la upp var rent av fantastisk. Vad är det här för människa? Någon gubbe som närmar sig 50 och som är så bra? Det är nästan så att man börjar undra var världen är på väg när till och med gubbar är insatta...... Hur som helst: lite kärlek på Johan Rheborg då.

Lite musik vore:
Och inte vilken musik som helst. Utan lite finstämmig musik.
Doris, typ?

I will bring you happiness
Wrapped up in a box and tied with a yellow bow
I will bring you rainbow skies and summer rain to make your garden grow
And in the winter snow, my songs will keep you from the cold

1 kommentar:

Thuy sa...

Den 8 april har DRAGONBALL – Evolution premiär på biografer runt om i landet. Och det roliga är att den inte går upp som en anime utan som en riktig spelfilm! Kolla in den coola trailern på http://www.dragonballthemovie.com/.