torsdag, mars 12, 2009

Alla Satans Dag

gammal bild igen.......

Åh ibland blir man bara så less. Och om det värre kunde bli ens, så är det just värre det blir.

Och jäkla jäkla jäkla sömnbrist. Förra året tog jag sovpiller för att lindra det. Men det hjälper inte ändå om man inte har tid att gå och lägga sig. För det är det man måste göra, ta sig tid att sova. Men jag hinner inte. Så då spelar pillrena ingen roll, eftersom att jag ändå kommer att gå och lägga mig lika sent, bara OERHÖRT mycket tröttare. Dumt.

Idag hade jag filmkunskap, vi hade tävling och våran grupp fick 14 poäng. Det var inte särskilt bra och jag kunde jättefå, så att nu har jag bestämt mig för att öva in sådant där jättenoga. Jo!

Sedan var det hål och typ, jag pratade med Kit igen. Han visade sig vara en bra hål-buddy, om än så ifrån msn. Hade filosofi sen och det var... underligt. Och innan det hände diverse saker som gjorde mig väldigt... ja, ledsen kan man säga, eftersom att jag grät. Men jag tror att det var mer än så, för att jag kom med en bra insikt. Jag är oerhört självdestruktiv så att jag har bestämt mig för att ignorera den insikten och bara låta det vara. Annars kommer jag att förstöra det också. Och en till liten bit av mig själv. Så, nej tack... Inga fler "insikter"...

Sen hade vi Flash-lektion och vi gick igenom lite flash, öh. Gjorde två moln som flög fram och tillbaka genom en bild. Det var allt. Sedan tittade jag lite på bidrag, som var med i Vevax-galan innan, som vann och sånt.

Egentligen skulle jag till sjukhuset efter skolan, men det ställdes in, för faster skulle till tandläkaren. Det gjorde mig oerhört ledsen. För nu är mamma helt helt själv och det tär som satan. För jag vill inte att hon är själv. Inte när hon är nedsövd och opererad. Då MÅSTE man ha någon med sig. Jag vill vara där. Men det går inte. Får vänta till imorgon innan jag träffar henne nästa gång.

Inga kommentarer: