lördag, februari 14, 2009

Nu har vi kommit fram till sidan hundratolv (112) i Catcher in the Rye. Boken är ju lite säregen, men helt okej ändå. Det är inte en pina att ta sig igenom de 200 sidorna, utan man tar en liten bit i taget. Så jag varvar läsande med stickning och det går hur bra som helst. Såg en film alldeles nyss som gick på Tv1000. PS. I love you, hette den (hint hint, hannabanna (rimmade det??)). Den var mycket bra. Hilary Swank är hur gullig som helst. Och hennes kläder sedan! Jag blev helt kär och såld och betuttad eller vad ordet nu kan vara, allt på samma gång. Den där nya mannen (William) var dessutom helt förtjusande vacker. JA! Vacker. En vacker man. Går det? Tydligen!

Lite Harry Potter får det nog bli nu. Nej, först catcher in the rye, sedan harry potter. Härligt!

Det sista avsnittet av How I met your mother visas den 23:e februari. MYCKET LEDSAMT. Jag kommer att sakna det. Hur mycket som helst, till och med! Den 23 februari är även den dag då jag åker till Grums! Kul, va! Vi ska ha mycket kul i alla fall, och Lises syster Emma fyller år, och vi ska pyssla på natten, och se bra filmer, om vi hittar några, och lyssna bra musik kanske och typ massa mer. För Grums är great! Så här, jag ska visa: Grums = Great

Och när jag åker dit kan jag ha min helt nya helt otroliga halsduk som jag är klar med snart. Helt fantastisk är den! Det kommer passa bra.

Imorgon ska min familj till lite släkt och äta middag. Visst är det härligt att träffa släkt? För det blir så fin stämning. Alla bara är glada och det är ändå sådär att man orkar att träffa dem, eftersom att man inte träffar dem så ofta annars. Då blir man inte trött på dem så fort. Så åker man hem sent på kvällen och är mätt som en liten griskulting. Mätt på helt bedårande god mat (för min faster är en utmärkt matlagare!).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, gud. Den filmen! Kunde du låta bli att gråta? Jag var ett vrak igenom hela filmen, haha.

Den 23:e fyller jag dessutom år! :D

ghost sa...

Jo, ibland var det lite tearbreaking, men tyckte mest det var sorgligt när mannen envisades med att komma tillbaka hela tiden. :O Och när hon grät hos sin mamma. D:

Åååååh, grattis på förskott dåå!

Anonym sa...

Åh, då grät jag som mest. När hon grät hos sin mamma. Jag grät på ungefär lika mycket som hon, haha.

Tackar! :D <3