lördag, februari 21, 2009

Nu har jag varit ute på korståg. Åkte lite buss till stationen för att bege mig en kort sväng till garnaffären, men det var förstås stängt. Så jag styrde mina steg mot ICA istället. Där köpte jag tre filmer, två liter äppeljuice, sockerkaksmix och choklad att lägga i sockerkakan. Gott, ja. Sedan bar det av mot busshållplatsen igen. Egentligen tänkte jag gå, men jag frös som attan för jag glömde mina vantar hemma. Klantigt. På busshållplatsen såg jag några MYCKET unga människor i 11-12-13 års åldern. Alla hade varsin cigarett i handen och jag kunde inte sluta tänka: "MEN SKÄMTAR DOM ELLER?!" Helt sinnessjukt. Man röker inte när man är så ung, det gör man bara inte. Nu får folk ge sig.


Sen kan jag berätta att Rickard är en lång och blond pojke som jag träffade i somras en gång. Aldrig hade jag väl vågat prata med någon så vacker som honom. Men nu hade jag druckit en aning för mycket bål och därför var jag mycket fnissig och mycket pratglad. Han rodnade mycket. Han var väldigt blond. Söt som socker. Ja!

Inga kommentarer: