torsdag, februari 19, 2009

Min dag, med ord:

Vaknar, totalt utmattad. SOVA MER. men nej, ska till skolan. har prov. är i skolan, HAR prov. får veta vad jag fick på min uppsats i engelskan, SUCKAR. har hål. pluggar som en liten kulting. smsar Lise. har tidskriftsprov. har radioprov. suckar. lämnar in. får veta vad jag fick på uppsatsen, SUCKAR. Tack, G--. Jag hade till och med formulerat mig hur bra som helst. Bajsa på min fis vad elak. Nu får jag IG i mediekunskap också. För mina prov gick INTE bra. Uppsatsen tyckte han inte om. Smsar Jenna. Äter mat. Åker tåg. Åker buss till centrum (det var kallt, ok?). Köper mjöl och godisar. Åker hem. Skrattar av utmattning och lättnad av att lovet har börjat nu. Juste. Hittar ett brev adresserat till mig. Blir glad. Sätter mig på hemliga rummet och öppnar brev. Tack Thuy för brev. Tack Thuy! igen. Imorgon beger jag mig mot stan. Ska köpa garn bland annat. Till Thuy, bland annat. Till mig också, för jag börjar få slut på lagret. Sedan en present till Emmapemma. Juste, garn till min hemlis också. :) Kanske lite ull. Men jag måste spara lite av inköpen till garnmissionen vi ska ha i grums. hehe. eller kkarlstad, javene?

Men så här:
Garn till Thuy
Garn till hemlis
Garn till mig
MYCKET garn! :)

Inga kommentarer: