måndag, februari 09, 2009

Åh... Pissbiljetterna var ju fel igen, upptäckte jag igår. Så himla dumt. Mamma ringde till SJs supporttelefon och då sa de att de kunde fixa det, om vi betalade mer. FÖRSTÅS! Vad annars?! Så jäkla retarderade de är. Arg man blir. Men mest ledsen. För man tycker ju att de kunde vara lite hjälpsamma, men nej. De ska bara lura en på pengar ideligen. Och behandlar en som att det var ens eget fel. Så är det MITT fel att dom skriver fredag 27 februari när det ska vara måndag 23 februari. Dom har ju för tusan tagit fel på 4 dagar...

Var hos doktorn idag med mamma. Om några månader ska hon operera sig, två gånger. Två olika operationer. Så hon kommer ju att bli härlig att umgås med. Inte. Ärligt talat, tror jag att hon kommer ligga i soffan och klaga i två månader. För hon kan ju inte äta annat än flytande föda första månaden. Andra månaden kan hon övergå till passerad mat. ÄCKLIGT!

Om jag stickar en färg per dag kan jag vara klar om sju dagar. Det ska jag försöka med. En färg om dagen är bra för magen! Eller?

Snart ska jag göra mitt kollage.

Inga kommentarer: