fredag, januari 30, 2009

Mycket länge har jag bloggat och aldrig har jag riktigt skrivit för att det ska vara läsvärt. I nian skrev jag varje dag i en svart blogg med rosa text. Och lite senare skrev jag i en vit blogg med svart text för Blogg.se, men långt ifrån varje dag. Lite mer... hej jag skriver konstiga saker. Och nu skriver jag i den här bloggen och den är väldigt fin och jag kanske tycker om denna bäst. Inte för att den är läsvärd eller på något sätt bra, utan för att jag kan uttrycka mig i den utan att bry mig om vad någon annan tycker förutom jag själv. Jag undrar om folk läser i min blogg någon gång och kanske tänker att nu känner de mig lite mer. Eller om de bara skakar på huvudet och trycker på krysset där uppe i hörnet. För jag kan ju inte falla alla i smaken, det förstår ju jag.

Idag planerade jag att skriva en bokrecension till Breaking Dawn och... alldeles strax.
En sak till planerade jag att göra men får se hur stor chansen är att jag gör det. Eller alltså, stor vill jag säga, men jag handlar inte alltid som jag vill.

Snart är How I met your mother.
Det är så himla härligt och bra program och det är ett av mina favoritprogram of all times tror jag. Några andra favoritprogram jag har, är: Criminal Minds, CSI, Skins, the big bang theory, Anders och Måns, Arrested Development, Scrubs osv osv osv =D haha eller inte osv så många gånger. jag har inte värsta evighetslånga listan precis, men det finns en hel del bra serier.

Inga kommentarer: