måndag, januari 19, 2009

men åh jag köpte vitt och blått garn
och nu har jag ångrat mig
och nu vill jag ha grön istället
men jag vet inte om jag kan byta ens
för jag har redan börjat sticka med dom garnerna
skit också
haha vad jag gnäller men jag blir verkligen irriterad på mig själv....
för jag har tänkt att jag ska ha grön färg hela tiden. sen bara... köper jag blå ändå.

såhär var min dag:
05:30 vaknar (varför????)
06:00 vaknar igen, duschar
07:34 åker buss
07:50 (nånting, FÖRSENAT TÅG FUCK YOU) åker tåg
osv osv
08:20 PSYKOLOGI BAJS
10:25 SVENSKA B, wiho. vi fick böcker som vi ska läsa och jag valde en bok som jag tyckte verkar jättebra. men nu minns jag inte vad den heter.
11:30 äter mat med björn och magnus och deras två vänner wiho. äcklig mat dock...
12:00 åker buss
12:10 är i biblioteket. lånar tre böcker.
13:20 åker tåg igen
massor här emellan orkar inte skriva bland annat garnaffären
18:00 How I met your mother, värsta bra avsnittet idag alltså.
19:00 äter middag
SLUT

tisdag = recension av bok
onsdag = mediekunskapsprov
onsdag = film i p9 (biosalen)
måndag = psykologiprov


ursäkta men jag måste ha KOKOSBOLLAR!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh jag älskar den här fonten <3

How I met your mother är fin!