lördag, januari 31, 2009

Jee jee jee jee min mamma sjunger utan läppar

Jag och mamma gick till centrum för att köpa ingredienser till pizza. Då gick jag lite random och snabbt in på skoaffären och hittade ett par skor, som jag köpte i mörkblå färg. Superbra! Mörkblå färg skor =) Undrar om jag förstör dom ifall jag lägger glitterlim på.... äsch....

Vi kom hem och då bakade vi pizza. Gottgott! Min pizza hade banancurryskinka smak på halva och skinkachampinjonerpaprika smak på andra halvan. GOTT! Jag gillar inte ens pizza annars, men det är så himla gott med egengjord pizza! Mammas pizza hade ett berg av ost på sig, det var lite roligt faktiskt. Sedan tog hon ut sin ur ugnen och då tappade hon den på golvet. Då tyckte jag så synd om henne så jag nästan började gråta! Stackars mamma säger jag bara! verkligen avskyr att tappa saker på golvet. På golvet finns det golvsmuts.

Nu håller jag på att baka cheesecake! Det är så hemskt gott.
Egentligen bakar jag inte för att jag vill ha massa sötsaker att äta, mest för att jag tycker det är roligt att baka. Trallala. Så snart blir det cheesecake i alla fall!

Har inte stickat på mycket länge....

Undrar var Lise är...

3 kommentarer:

Thuy sa...

Meh,det är ju inge farligt att tappa saker på sitt eget golv :P
Men annars 5sekunders regeln xD

ghost sa...

hahhah jo men det var faktiskt ganska smutsigt på golvet... för... ja, ibland är det väl det. :p haha. och den var nere i mer än fem sekunder för det var så varmt att vi brände oss massor. aaaw.

Anonym sa...

Det skulle vara bra om jag också gillade att baka! :s