onsdag, januari 21, 2009

Hej jag måste bara få EGOBOOSTA mig själv lite... För jag tycker att jag förtjänar det lite...
Såhär:
Hej och hopp och jag är så jävla fantastisk så det är inte klok och jag har så fina och bra idéer och jag gör så fina små böcker med små fina foton i och visst är det helt underbart att jag kan göra det alldeles helt själv och helt själv klarar jag att gå till garnaffären flera gånger i veckan och vara social med en främling som jag inte känner men som jag känner nu, därför att JA HEJ fantastiska Lise övervann sig själv och lyckades tala med henne och underbara fantastiska Lise kan sticka nu därför att ja faktiskt så har jag övat en hel del och fantastiska underbara lilla jag känner sig inte alls ensam när hon erövrar väsby inte alls pinsamt alls längre att gå själv i centrum och fan fan fan vad jag är bra för jag klarar av att göra saker nu som jag aldrig i hela mitt liv trott att jag skulle kunna och fan för att jag kan det här nu och ingen jävla människa i hela jävla världen kan bryta ner mig. eller? eller kan dom det? och varför skulle de vilja det? vad har jag någonsin gjort mot någon enda människa? när det enda jag försöker är att vara jag. ska det vara så jäkla svårt?

nu gjorde i och för sig lise så att jag kan se fram emot sportlovet därför att underbara fina lise föreslog att vi skulle träffas på nästa lov igen och det känns bra. bra. bra... bra. lise är min allra bästa människa i hela världen och fan vad hon är bra och fan vad JAG är bra när jag är med henne. helt underbart jävla bra.

helt underbart jävla pissdåligt och nu går jag och lägger mig
och jag ska lyssna på bright eyes också
som bara den

Inga kommentarer: