måndag, december 01, 2008

Nu ska jag också skriva en önskelista. :D
Det är så spännande att veta vad andra önskar sig.
Därför ska jag skriva vad jag önskar mig.

  1. Tjocka strumpbyxor
  2. Systemkamera (i värsta fall kan jag säga att jag behöver en till skolan)
  3. Garn i fina färger
  4. Spökereflex (som jag faktiskt redan har fått. av sprattel. tack sprattel!)
  5. Ljusblåa mjukisbyxor
  6. Pysselsaker (alltså typ scrapbook sats, and stuff. för det är så fint)
  7. Plattång
  8. Sticksaker
  9. Mini fotostudio (verkar asballt)
  10. Mobiltelefon (min nuvarande har gått sönder)
  11. Dexter DVD-box (eller Criminal Minds eller CSI eller Arrested Development eller the big bang theory. Alla är bra. Alla tas emot i största tacksamhet. haha)
nu skrivde jag av på vad jag skrev på kylskåpet förra veckan. men jag kanske kan lägga till ett och annat.
  1. nu började det på ett igen. how annoying is that.
  2. Skivor önskar jag mig. Många skivor. Bright Eyes och Electric President och Her space Holiday och Kate Nash och så vidarrrrre. För musik uppskattas alltid.
  3. Böcker. (Hungerspelen typ. Bra böcker i allmänhet)
  4. Filmer (ALLTSÅ, jag måste utöka mitt filmbibliotek, för det krymper)
  5. CHOKLAD
  6. SLUT PÅ LISTAN.

Imorgon ska jag till en sticksak med Bea, tror jag. Kul kul kul det kommer bli :)
Jag har kommit till hälen nu på andra sockan. Jag har inte precis stickat så mycket för jag har haft lite annat för mig. Men snart snart blir det till att sticka mycket igen. Har ju mycket ledig tid framöver eftersom att jag slutar halv ett varje dag hela veckan:)
Note to self: måste skriva ut några saker också...

2 kommentarer:

Thuy sa...

Jag har inte så mycket på min önske lista än :3
firar inte ens jul, men det är trevligt med presenter XD

min är:
1. Gott vin XD

ghost sa...

men varför just vin? :p