onsdag, december 24, 2008

Julafton

God Jul på alla!
Hoppas ni har det jättebra!

Hoppas ni äter god mat
och inte bråkar med era familjer
och inte blir uttråkade så fort.

Jag har redan ätit all min mat (för tillfället är jag så mätt att jag knappt kan röra mig och det gör skitont i magen ärligt talat) och redan öppnat alla mina presenter. Många fina presenter faktiskt, nästan så att jag skäms lite. Jag vill inte att mina föräldrar ska köpa sånt till mig. Inte när jag betett mig så illa de senaste veckorna. Men, men... jag är VÄLDIGT glad... Nu i alla fall. Nu när jag märker att den faktiskt är bara min! Min alldeles egna. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har du för email? (a) (Så du kan skicka adressen din ;))

Anonym sa...

eller, maila adressen till hannahasselberg@spray.se bara kanske ;D