onsdag, december 03, 2008

Jag har lite tråkigt. Då får det bli sånt här. Förvirrelsen sätter in...

VEM
..är i rummet med dig? ingen
..fick du senast sms av? Lise
..tänker du på nu? Denise *suck*
..pratade du senast i telefon med? gabbe
..s hus var du senast i? ööh... javene
..sa du senast "jag älskar dej" till? ingen
..önskar du var med dig nu? lise och sprattel och linus
..är din favoritsläkting? vet inte. min lillebror kristoffer, för han behöver jag inte se hela tiden.
..i din skola går dig mest på nerverna? men gud! många! Folk som jag blir avundsjuk på, går mig på nerverna... För I can't STAND being jealous

VAR
..går du i skolan? Rudbeck
..är din telefon? vet inte
..är din mamma? vet inte. i någon taxi någonstans på väg till sollentuna?
..sover du? evvvverywhere.........
..handlar du mest? ICA?? nej jag vet inte.
..fick du tag i tröjan du har på dig? gina tricot
..åkte du senast bil? i måndags
..i ditt rum är du? i mammas rum

VAD
..åt du senast? CALIPPO!
..drack du senast? vatten!
..är det för färg på dina byxor? jag har strumpbyxor på mig
..är den närmaste saken som är blå? mitt pennskrin :)
..gillar du mest med skolan? vene... svenska B gillar jag. och foto.
..har du på fötterna? strumpbyxor
..är din favorit färg? blå
..för film såg du senast? Nicholas Nickleby på engelskan...
..hör du just nu? inget riktigt. nu ska jag sätta på musik.

HAR DU NÅGONSIN
1. Hånglat i mer än 3 minuter? assssssså
2. Sovit i en annan säng? jaa
3. Hånglat på en bio? ne eehhheheh
4. Hånglat i skogen? hahahaha
5. Tyckt att din kusin är het? haha jarå
6. Sovit naken? ehhehhe
7. Kört över hastighetsgränsen? nej
8. Målat om ditt rum? ne men tapetserat
9. Dansat framför en spegel? ja det är skithärligt
10. Fått hicka? jaaaa vet du att man kan dö av det!!!
11. Dumpat någon? nej
12. Stulit pengar från en kompis? göh nej
13. Hoppat in i en bil med folk du just träffat? jaaa.... ... eller, kanske?
14. Varit i slagsmål? inte precis.
15. Smugit ur ditt hus? när ingen var hemma kanske.
16. Haft känslor för någon som inte känt detsamma? mm.........
17. Hånglat med en främling? hål


Tre namn du går under:
1. Lise
2. kakan
3. Liselott

Tre saker som skrämmer dig:
1. människan utrotas på grund av spridning av sjukdomssmitta...
2. att bada
3. ramla och bryta ben och dylikt eller att bryta skallbenet för att nån slår en

Tre saker du har på dig:
1. randiga strumpbyxor, fina!
2. mörkblå klänning
3. öh... svart tshirt

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1. I wonder who is like this one av Hello Saferide
2. Birds av Kate Nash
3. Grand Machine No 12 av Electric President

Tre sanningar om dig:
1. jag tappar intresset för saker (och personer) väldigt snabbt
2. ibland blir jag så arg att jag kastar saker omkring mig och skriker... o.O :S
3. jag tappar fattningen om livet och mig så lätt, så lätt...

Tre av dina intressen:
1. läsa
2. fota
3. himlen

Tre saker du verkligen vill ha:
1. en systemkamera
2. loooondon :(
3. en pojke som jag känner... som är min kompis. honom vill jag ha.

Inga kommentarer: