lördag, december 20, 2008

idag ska vi till mina kusiner på lilljul och jag skulle egentligen köpa julklappar till dem men det har jag inte gjort och pappa är inte hemma och jag vet inte när han kommer hem för han är på lugnet med krissan för krissan har DM och de har tydligen vunnit men nu behöver dom komma hem för jag behöver åka in till stan och handla några grejer och gu mitt hår det är alldeles flötigt trots att det är rent och jag fattar inte varför eller egentligen kanske det inte ÄR rent eftersom att jag tvättade det i onsdags kväll sist men det BORDE vara rent hehehe för jag har inte smutsat ner det och jag lyssnar på hello saferide här vid min LILLEBRORS dator med väldigt mycket INTE LOV för jag får inte sitta här heehhhhhhhhe "!!" alltså de har såhär mandariner här och det är så jäkla gott guu jag älskar mandariner eller egentligen kanske det heter nåt annat typ satsumas eller clementiner eller något men struntsamma det SER UT som mandariner guuuu vad gott det är jag skulle kunna äta det till middag men förra året när jag åt så många mandariner så kräktes jag och det var inte så fräscht haha men jag hade orange spya fint va??????????

Inga kommentarer: