tisdag, december 02, 2008

Arg Lise

Jag är ledsen... Och jag gråter. Jättemycket. Och jag känner mig så otroligt töntig men samtidigt är jag så jävla arg....
Min brorsa liksom åt upp varenda en utav mina lussebullar. Jag var värsta stolt för jag hade gjort så goda och fina lussebullar... Sen bara är alla borta. Och jag hade till och med frysit in hälften och jag var bara borta i typ en timme eller nåt och när jag kommer tillbaka så är ALLA borta. till och med de i frysen. Jag blir så jävla ledsen. Så himla himla himla ledsen blir jag. Och arg. För han är dum. Och tjock. Och fan för honom. Och fan för allt. jäkla dumma lillebror. Han är dum dum dum dum dum. Och fan för att jag måste vakta honom varenda nedrans jäkla sekund så att han inte äter upp allt i hela huset. och fan för det. och fan för honom.

Så jäkla ledsen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Liise :'o
ska vi skära oss tillsammans?

Thuy sa...

Man ska inte gråta över spild mjölk :P

ghost sa...

hahha var ska vi skära nånstans, lise? :O

ahhah, lol.... det var iofs kul. x)