torsdag, november 13, 2008

Sist jag var ute: Tisdag 22:15
Sist jag duschade förutom idag: Tisdag 06:00
Sist jag duschade håret förutom idag: Måndag nån gång på kvällen
Sist jag åt: igår kl 7
((((Sist jag var i skolan: Tisdag))))

Jag är INTE fräsch ser jag. Jag går inte heller ut, så det spelar ju ingen roll egentligen. Men som man kanske kan se har jag försökt lite i alla fall. Att fixa till mig. Duscha, till exempel.
Nu återstår ju att se vad detta beror på: (Jag luktade porkys imorse. fräscht)
Jag äter inte ordentligt längre heller.
Och går inte i skolan.
Och duschar inte.

Men en förbättring: Jag gråter inte oavbrutet längre.

Jag har ont i huvudet, mår illa.
Idag gick jag in i ett rum och tände lampan. Då började allt snurra runt runt. Mina ögon kändes som att de skulle hoppa ut ur huvudet. Så jag gick därifrån och in i mitt rum och satte mig på min säng. och satt där ett tag tills jag mådde illa och ville kräkas. men man får inte kräkas. speciellt inte när man inte ätit något.

men jag mår bra. för jag är glad. (inuti är det som räknas)