onsdag, november 12, 2008

Så att... snart är det jullov.
Jullov means... no, I don't know what it means.
Presenter, kanske.

Jag har legat i min säng, praktiskt taget, hela dagen. Tittat klart på hela säsong 1 och 2 av The Big Bang Theory. Utöver det har väl inte mycket hänt.

Igår kom min mamma hem efter tre veckor i Venezuela. Det var ju trevligt. Jag fick många presenter. Men, som jag sa till Lise. Jag tror att hon (mamma) missuppfattat något (mig). Jag tycker inte BARA om rosa. Med det menat att exakt varenda sak jag fick av henne var rosa. Självklart är det fint, men ett överskott av rosa är nog i en liten grad en hälsorisk.


Snart är det jul, just det. Det kommer ju tillsammans med Jullovet.
Vilket betyder att jag måste köpa massa julklappar........ Blä.
Jag går tillbaka till det ursprungliga ämnet ser jag.
Hur som helst, julklappar, ja...
Lista på folk som behöver julklappar(?):
Mamma
Pappa
Lillebror 1
Lillebror 2

2 kommentarer:

Anonym sa...

til kvinor kann man ju alti köpa såna bindan för d harju mensen. go jul

ghost sa...

hahahahahahahhahaha....