lördag, november 29, 2008

The Kinks i mitt lisiga lilla jul-hjärta.

Imorgon kommer min släkt och Ingela hit och äter lunch med oss och fikar julfika. Så himla mysigt. Jag ska baka lussebullar nu till imorgon. Gott, va!

Jag är glad idag, men det känns ändå lite fel. Det liksom gnager. Så ibland får jag omotiverade vredesutbrott och smäller i dörren lite extra hårt, bara för sakens skull. Men säkert har det bara med min soon-to-come-period... Haha. Fyfan vad jag hatar det, egentligen.
Man bara LOL.

Anywaaaay, vi hörs. :)

P.S. Lise är världens bästa person, tror jag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du eller jag Lise? :'D Du är min favoritperson! och hahaha min period är också på G = finnar i nyllet mmmh

ghost sa...

DUUUUU!
naaaaaaaaw.
haha det är illa, mmmh

Thuy sa...

Russin är godast :F

ghost sa...

jaaaa. det där därför man ska lägga så många russin som får platttts.