torsdag, november 27, 2008

Jag minns när jag var liten. Fyran, femman kanske.
Jag minns hur ont man brukade ha i brösten. För de växte ju.
Och alla andra var ovana vid att man hade bröst så de "råkade" ju alltid liksom bumpa in i en. Och självklart gjorde det helt otroligt ont. För att Ja, kvinnor har också ont.
Jag avskydde mina bröst. Det var det värsta som någonsin hänt mig, i alla fall då. Alltid gick jag med armarna över dem för att täcka, för jag både skämdes för dem och ville skydda dem (från möjliga hot, det gör ont). Det gjorde att jag utvecklade ett litet hat för dem. Det har ju uppenbarligen försvunnit nu. Men jag minns då, hur mycket jag hatade mina bröst.

Jag undrar ifall andra var med om samma sak?

5 kommentarer:

Thuy sa...

Gud vad jobbigt det det var för dig.. och jag trodde att jag hade det tufft D:

ghost sa...

hahahahhah.... du är sjuk.... xD

Anonym sa...

Lise, kolla mitt scenario: Jag hade skitont under en period och var glad för jag trodde de skulle växa. Det gjorde de inte. Jag väntar fortfarande på dem.

ghost sa...

hahahhah lise. du har väl visst bröst? xD agg agg......

Anonym sa...

hahaah med förstoringsglas har jag 8D