onsdag, november 26, 2008

jag kunde inte sova ordentligt i natt
för innan jag gick och la mig
såg jag en silverfisk
(eller tvestjärt
eller random insekt med tvestjärtsstorlek)
och den hade tentakler (!!!!) (i rumpan)
i badrummet
och jag bara holy moly!!!
ångest i sängen. jag blir attackerad av alla världens kryp när jag sover!
sedan drömde jag drömmar
om någon som kastade sig in i ett litet utrymme
där det fanns en automatisk elstötsapparat
och personen brann upp
man hörde från långt håll bara: "OH MY OH MY, I'M BURNING!!"
och man kunde inte göra nåt
så man hörde skriken från mannen allt eftersom att han brann upp
det var hemskt
jag vaknade med ett ryck och panik "SHIT JAG HAR FÖRSOVIT MIG?!?"
men klockan var bara 10 i 4, och givetvis kunde jag inte somna om.

1 kommentar:

Thuy sa...

haha vilken natt :P
sov ganska gott själv :D