fredag, november 14, 2008

Jag köpte en ny "dagbok" idag.
Svarta pärmar och blanka blad.
(Jag frågade kassörskan om bladen var perforerade. Hon sa nej. Men när jag kom hem då VAR bladen perforerade. Jag är rädd att bladen ska börja trilla ur efter ett tag? Jag får hoppas att de inte gör det!)

Jag började med att klistra in bilder.
1. en sida med en bild på mig. en lise-sida alltså
2. sida med bild på mig och min bästa vän
3. sida med två bilder som jag tagit själv
4. en gabriel-sida
5. en kristoffer-sida
6. en sida med bästa musikern. conor oberst, givetvis.

Sedan ville jag inte klistra in fler bilder. Men nu har jag tappat inspirationen. Kanske ska börja med utsidan? Måla kanterna i regnbågsfärger, kanske?

Får se hur det blir.

Jag vet inte om jag ska skriva ut all text på datorn och sen klistra in. Det är ju fint ju. Men lite omständigt... :O

Observera att detta inte är wreck this journal, utan bara en helt vanlig dagbok, där jag skriver om vardagliga saker som jag är med om. Saken är den att jag vill att den ska vara fin. Och personlig. Men jag vill att den ska vara out of the ordinary fin. Därför får jag smått prestationsångest.

1 kommentar:

Anonym sa...

aaaw lise :'D du kan ha en sida med my little pony på också :D:D