lördag, november 29, 2008

Don't you want to share the guilt?

Just nu är jag så himla trött på allt. Eller egentligen inte. Men jag vill inte gå i skolan mer. Jag vill bo själv någonstans i en stad där jag kan vara helt anonym. Jag vill ha vänner, men inte vänner som är helt bitchiga och som faktiskt vill vara med mig också. Ibland känns det som att jag inte känner dem ett enda dugg, trots att jag är med dem hela tiden.
Jag gillar att pyssla med mina saker. Måla, rita, sticka, klistra, osv. Då behöver jag inte tänka så mycket på allt trams som jag måste stå ut med sen. Jag gillar att gå själv. Jag gillar att vara ensam. Jag gillar att vara tyst. Jag gillar att sjunga högt och dansa i mitt rum framför spegeln och skaka på hela huvudet så att håret flyger. Jag gillar det. När håret flyger. Jag tycker att jag är fin då. Jag gillar mer att umgås med gamla människor än med unga. För de gamla människorna har sedan länge förlorat sitt behov av att hävda sig. De behöver inte alltid vara bästvackrast. Det är skönt. För då kan man vara sig själv. Man kan säga saker och de kan titta på en och le. Och om jag hade sagt samma sak till en person i min egen ålder, hade den hånlett åt mig och säkerligen bara gått därifrån. Jag orkar inte att människor är så sjukt puckade jämt. Förstår dom inte?!

Jag hoppas att jag SNART kan få min dator tillbaka. Jag saknar den så sjukt jäkla mycket.

Yeah at least I'm lucky I don't have all the power in the world so I can't fuck everything else up.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill krama dig :(
Jag känner igen så himla mycket.