onsdag, november 19, 2008

but I realized that I need you

  1. so if you wanna be with me
  2. with these things there's no telling
  3. we just have to wait and see
  4. but I rather be working for a paycheck
  5. then waiting to win the lottery
  6. aha, mhmmm
  7. besides maybe this time it's different
  8. I mean, I really think you like
  9. ME
Jag kanske inte har sagt det, men min Wreck This Journal har kommit nu. SHIGSHDPGSOHGiO (expression of happiness)
Den är så himla fin, nästan så att jag inte ens vill ta sönder den. Men jag kan tänka mig hur fin den kommer vara EFTERÅT, så det driver mig ändå framåt lite. Jag har gjort ungefär 5 grejer i den. De lätta sakerna i början, kanske. Det blir finfinfinfint.

Idag garanterade jag mig själv ett IG i Matte B. Bra jobbat, Lise!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, den lät så himla fin och fantastisk! :o

Thuy sa...

tycker texten är bra till den låten :3